Asortyment Moje zakupy
  • Jesienne hity

  • Promocje

  • Bestsellery

  • Nowości

  • Typ skóry

  • Akcesoria

  • Twarz

  • Ciało

  • Włosy

  • Wegańskie

  • Dziecko

  • Dla panów

  • Dom

  • FAQ

    FAQ - o to pytacie nas najczęściej :)

    Staramy się robić wszystko, żeby nasza strona i komunikacja była jak najbardziej czytelna i przejrzysta. Jeśli coś mimo wszystko nie jest jasne, zawsze możesz się z nami skontaktować mailowo (sklep@skladprosty.pl), telefonicznie (883 141 017) lub przez nasze kanały social media. Ale zanim to zrobisz, sprawdź, czy odpowiedź na Twoje pytanie nie kryje się na liście poniżej :)

    1. Czy mogę zwrócić produkt?

    Oczywiście, masz prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, jeśli posiada oryginalne opakowanie i nie był używany. Odeślij go do nas (wraz z załączonym dokumentem zakupu) na adres:

    Skład Prosty
    Ul. Kościańska 30/1
    60-112 Poznań

    Jak tylko otrzymamy Twoją przesyłkę, zwrócimy środki na podane konto.

    2. Ile czasu muszę czekać na wysyłkę mojego zamówienia?

    Wszystkie zamówienia złożone i opłacone do godziny 11.00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Czas realizacji zamówienia to w większości przypadków 1-2 dni roboczych.

    3. Czy mogę wybrać w płatnościach opcję „za pobraniem”?

    Niestety nie realizujemy zamówień z opcją „za pobraniem”. Mamy za to opcję szybkich płatności PayU lub Blue Media, płatność kartą, płatności odroczone PayPo oraz płatności ratalne. Za złożone zamówienie można również zapłacić przelewem tradycyjnym, wpłacając w ciągu 3 dni roboczych daną kwotę na nasze konto. Do wyboru, do koloru :)

    4. Czy mogę zwrócić się z prośbą o pomoc w wyborze kosmetyków?

    Oczywiście. Bardzo chętnie po przeprowadzeniu wcześniejszego wywiadu odnośnie typu skóry i indywidualnych preferencji, przygotujemy tzw. receptę pielęgnacyjną.
    Możesz pisać do nas w tej sprawie maila na adres: sklep@skladprosty.pl lub zostawić wiadomość przez okienko Messengera w naszym sklepie.

    5. Podczas składania zamówienia miałam/miałem problem z płatnością i nie wiem jak, opłacić zamówienie.

    Jeśli wystąpił problem z szybką płatnością, możesz przelać nam w ciągu 3 dni należną kwotę przelewem tradycyjnym na nasze konto:

    Skład Prosty
    Numer rachunku bankowego: 97 1140 2004 0000 3302 7668 5538

    Wpisując w tytule przelewu nr Twojego zamówienia.

    6. Jakie są dane do przelewu zagranicznego?

    Wykonując płatność kartą kredytową, sugerujemy ścieżkę:
    Szybkie płatności PayU – karta kredytowa
    Bank: mBank S.A.

    IBAN: PL97 1140 2004 0000 3302 7668 5538
    BIC / SWIFT: BREXPLPWMBK

    7. Podczas zakupów zapomniałem o zakupie produktu. Czy mogę go domówić bez konieczności opłacania kolejnej przesyłki kurierskiej?

    Pewnie. Jeśli pierwsze zamówienie jeszcze nie zostało jeszcze zrealizowane (nie otrzymałaś/otrzymałeś od nas maila z informacją, że Twoje zamówienie zostało wysłane), to napisz do nas na adres: sklep@skladprosty.pl lub zostaw wiadomość przez okienko Messengera w naszym sklepie, a my wyślemy Ci instrukcję jak domówić wybrane produkty :)

    8. Zapisałam/em się do Newslettera, ale nie otrzymałam/em maila potwierdzającego.

    Jeśli nie otrzymałaś/eś maila z kodem rabatowym na pierwsze zakupy lub masz problem z jego wykorzystaniem, napisz do nas na adres: sklep@skladprosty.pl lub zostaw wiadomość przez okienko Messengera w naszym sklepie.

    9. Czy mogę zakupić u Państwa kartę podarunkową?

    Aktualnie w naszej ofercie nie mamy kart podarunkowych, ale nie mówimy nie - może wkrótce się pojawią :)

    10. Czy wysyłacie paczki również za granicę?

    Tak! Realizujemy wysyłkę do wybranych krajów Unii Europejskiej. Czas przygotowania wysyłki to 1-2 dni. Dodatkowo należy doliczyć czas transportu paczki przez firmę kurierską. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj. 

    11. Czy jest możliwość wypisania waszej kartki z wybraną treścią życzeń lub pustej do samodzielnego wypisania?

    Jasne :) Napisz o tym w komentarzu do swojego zamówienia, a my wypiszemy składową kartkę według Twojej sugestii lub dołączymy ją pustą :)
    Możesz również napisać do nas na adres: sklep@skladprosty.pl lub zostawić wiadomość przez okienko Messengera w naszym sklepie.

    12. Czy pakujecie na prezent?

    Niestety nie mamy takiej opcji w naszym sklepie. Paczki pakujemy jednak bardzo starannie, tak aby osoba obdarowana czuła, że otrzymała prezent. Wszystko jednak w duchu less waste. Nie używamy plasatikowych wypełniaczy, ani folii kurierskich. Pakujemy w papier makulaturowy, tekturę falistą, a wypełnieniem paczek jest skropak, który jest w 100% biodegradowalny, więc można rozpuścić go w wodzie. Klikając tutaj, można podejrzeć, jak wyglądają nasze paczki.

    Do każdego zamówienia dołączamy naszą składową pocztówkę, na której zazwyczaj wypisujemy podziękowania za zakupy, jeśli jednak zamówienie jest prezentem, możemy wypisać ją za Ciebie (prosimy tylko o podanie tekstu w komentarzu do zamówienia) lub też możemy dołączyć pustą kartkę do wypisania według własnego pomysłu :)

    Jeśli Twoje zamówienie to prezent, daj nam o tym znać w komentarzu, a nie dołączymy do paczki faktury :) Nie ma problemu, żeby przesłać ją mailowo :)

    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper.pl